Alla inlägg den 20 september 2009

Av Backebo Runners - 20 september 2009 20:53

Helena:

I helgen var vi i Skåne och hade inte på oss löparskorna en enda gång (!). Istället ägnade vi tre timmar av lördagen åt att vandra i Söderåsens Nationalpark. Och vi som trodde att Skåne var platt...


  

The only way is up.


  

Ravinen i Söderåsen.


Men väl tillbaka i Stockholm kröp det i benen och eftersom jag inte haft ont i vristen på ett par dagar var jag bara tvungen att ut och provspringa en runda. Ett löpsteg, två löpsteg, och jag kände - ingenting! Jag blev så glad att jag i ivern ville springa en längre runda men behärskade mig och sprang bara 6 km. Det bådar gott inför Lidingö men jag ska försöka ta det lugnt i veckan så jag är i bra form på söndag.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards