Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

The bottom is nådd

Av Backebo Runners - 15 oktober 2009 21:27

Per:

Sista passet innan Växjö är avklarat och det kändes skit. Jag sprang samma 7 km vända för exakt tre veckor sedan inför Lidingö och idag var farten 20 sekunder långsammare per km. Helt ovetenskapligt, men ändå. Jag låter ofta farten bli vad den blir och idag gick det långsamt och tungt. Och stelt. Lägg till att jag sovit dåligt i veckan samt är lite skum i magen så har du min känsla just nu. Som lök på laxen har det kommit in någon sorts reklam på bloggen, va f-n är det? Det är ju ingen annan som har? Betalar alla 20:- i månaden bara för att slippa eller har jag blivit utvald som reklampelare? Överväger starkt att byta bloggportal. Kom med tips om någon där man slipper reklam. Blogspot, är det bra? Alla vinbloggare har det.

Nej, nu går jag och drar något gammal över mig och hoppas att det blir bättre i morgon. Jag tänker inte vika ned mig på maran bara för att det känns som skit nu, var så säker!

 
 
Ingen bild

Matilda

20 oktober 2009 00:04

Blogg.se har mycket reklam, men förut hade den här portalen (på den gamla goda tiden...) ingen reklam.

 
Ingen bild

Per J.

20 oktober 2009 20:34

OK. Vet du hur det är med bloggspot? Den verkar ha lite mera features än denna. Eller så är det bara jag som inte kan utnyttja alla finesser.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Backebo Runners - 14 oktober 2013 20:51

Helena: Redan efter Kalmarmilen i somras har både Per och jag velat försöka oss på att sätta nytt PB på milen, känns som den distansen fått stå tillbaka efter allt fokus på marathonlopp – både inställda och genomförda sådana. Och då låg ju Hä...

Av Backebo Runners - 7 oktober 2013 21:24

Helena: Med fyra veckor kvar till NYCM är det dags att klämma in längsta långpasset innan nedtrappningen börjar. Minst 30 km måste det bli för både fysik och psyke. Men ingen draghjälp får jag den här gången heller eftersom Per är på väg hem från B...

Av Backebo Runners - 29 september 2013 20:33


Helena: Igår supporter på Lidingöloppet, idag "on my own" på långpasset. Var inte alls taggad för att ge mig ut (det har ju blivit så jädrans kallt!) så jag drog verkligen på det in i det längsta. Ett tag kunde jag skylla på att jag ville se nytt v...

Av Backebo Runners - 29 september 2013 16:22

Per: I går sprang jag Lidingöloppet och det var sjätte gången i ordning. Den första gången var 1989 och det var ju ett tag sedan. Min bästa tid var från förra året då jag sprang på 2:07:58 och då var jag 10-15 sekunder sämre än Matte sprang året in...

Av Backebo Runners - 18 september 2013 18:15

Helena: Ena dagen sol och sommarvärme, andra regn och höstrusk. I lördags ställde jag mig med kusin Jerker och hans Henrietta på startlinjen till Stockholm Halvmarathon. Det var trångt i startområdet så det blev inte särskilt mycket till uppvärmnin...

Ovido - Quiz & Flashcards