Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Backebo Runners - 25 oktober 2009 09:03

Per:

Jag lyxade till det och tog tre vilodagar efter Växjö. Därmed får säsongens vila anses vara avklarad. I onsdags tog jag fram pannlampan och gjorde en ordentlig matsäck och gick ned i källaren för att leta efter min trainer. Efter ett tags grävande fann jag den (delar av matsäcken var fortfarande kvar så det gick fort denna gång) och efter lite monterande så blev det ett 40 minuters pass på trainern framför TV:n. Mjukt och skonsamt. Jag måste få in några cykelpass för i mitten på november är det Stockholm Rogaining där jag o Jonas ska köra cykelklassen. En mycket trevlig tävling som jag kan rekommendera. Var var jag? Jo träningen då. I torsdags löpning 11 km, fredags trainer 45 minuter och lördags morse löpning 11 km. Allt i ganska lugn takt för att komma igång igen. Och löpningen har gått förvånansvärt bra, lättare än efter Lidingö. Jag tror det kan bero på att jag inte riktigt fick ur allt ur kroppen i Växjö och då blir väl återhämtningen snabbare. Nästa vecka är det tänkt att jag ska börja rampa upp vinterträningen.

Skapa flashcards