Alla inlägg den 10 november 2009

Av Backebo Runners - 10 november 2009 21:27

Per:

I måndags var det riktigt nära att det inte blev någon träning alls. Det var föräldramöte direkt efter jobbet och sedan var jag tvungen att fixa en grej så klockan blev över 21 när jag var hemma och det var väldigt nära att jag vek ned mig då. Men som tur är så har jag en tränare som driver på mig (Helena) så det vara bara att hoppa upp på trainern och köra järnet i 30 minuter. Det blev en sen middag.

I dag tisdag var det snabbdistans med orienteringsklubben (TMOK). Efter lite uppvärmning och löpskolning körde vi ca 8 km snabbdistans på gång och cykelbanor runt Vårberg och Skärholmen. Det kändes bra hela tiden och så snart jag lärt mig banan så att jag inte är beroende av vägvisare ska jag öka farten. Efter löpningen körde vi lite styrka inomhus och det är ju alltid behövligt. Borde köra mycket mera sådant själv igentligen, men det är ju så tråkigt. Nu är jag sådär behagligt trött som man blir efter träning och sängen väntar.

Skapa flashcards