Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Backebo Runners - 25 februari 2010 22:02

Per:

Har nu sprungit tre dagar på raken efter 14 dagars vila pga en förkylning. Känns bra att vara igång igen. Tycker att det är en tröskel att ta sig över för mig när jag har varit borta så länge från träningen. Tur att jag har Helena som pushar mig!

I tisdags blev det 10 km (tillsammans med dito), i onsdag 9 km lunchjogg och ikväll 11 km längs Mälaren. Det känns i benen att man inte är i toppform vill jag lova, men för att citera Howard Jones; "things can only get better". På passet ikväll hade jag vid två tillfällen draghjälp av en hare, i form av en hare. Men det var nog inte samma hare vid de två tillfällena för det här var ett par km ifrån varandra. Men vad vet jag, den såg ungefär likadan ut så det kanske var samma!

  

Haren på bilden har inget med artikeln att göra.

Skapa flashcards