Alla inlägg den 9 april 2010

Av Backebo Runners - 9 april 2010 18:14

Per:
Jag hade min planering helt klar för dagens pass, ett långpass från jobbet och hem. Det skulle gå från Kista via Spånga och Hässelby slott och sedan vidare västerut och sedan svänga ned mot Mälaren och in mot stan. 32-33 km var det planerat. Som ni ser så hade jag planeringen klar och i princip hade jag börjat springa passet.


Men ca 1h innan det var dags att checka ut från jobbet började jag känna mig lite hängig. Hade jag en liten känning i halsen också? Möjligen var det så eller så inbillade jag mig bara. Vet inte säkert. Ska jag ställa in eller ska jag bara köra på? Det är nog bara inbillning, jag går och byter om. Men när jag väl står i omklädningsrummet och ska byta om inser jag att om jag har något i kroppen och tömmer mig på ett långpass är jag garanterat sjuk i morgon. Om jag går på säkerhet och ställer jag in passet och tar en soft kväll så klarar jag mig antagligen. Så får det bli, nu gäller det att hålla sig frisk. Och vad det än är så är det ingenting som inte lite whisky dödar!

Ovido - Quiz & Flashcards