Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Backebo Runners - 17 maj 2010 20:05

Per:
Det närmar sig Göteborg och det ser vi fram emot!


Efter torsdagens Vimmerbylopp blev det dubbla pass tillsammans med Mattias både fredag och lördag. Vi skrapade ihop 43 km i ganska bra fart så när Mattias berättade att han måste hoppa söndagens morgonpass för att han skulle hinna med sitt tåg norrut så tog jag sovmorgon och helvila. Det var nog bra för jag började känna mig lite sliten i benen.


Dagens pass blev 10 km längs Mälaren. Lade in några partier i tänkt GV fart och det kändes bra. Men benen är fortfarande lite slitna och jag har märkt att för att återhämta mig helt så krävs det två vilodagar på raken så det blir nog vila både tisdag och onsdag för mig.


Slutligen lite bilder från Vimmerbyloppet. Det är Emma som har tagit alla fina bilder:


  
Jag på upploppet - det går tungt nu!

 

  
Mattias på upploppet - han är liite trött nu! 


  
Martin på upploppet - ser pigg ut! 



  
Matilda på upploppet - ser stark ut! 


  
Jag på tredjeplats och Mattias på fjärdeplats

 

 
Matilda på prispallen 

Ovido - Quiz & Flashcards