Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Backebo Runners - 4 oktober 2010 21:38

Per:
Det är inte ofta jag får in tre pass på en dag men idag hände det. Först, i morse cyklade jag till jobbet, ca 20 km på knappt 50 minuter. Sedan hem igen, en annan lite längre väg, ca 21 km på drygt 50 minuter. Oj vad det blåste. Motvind förstås. När jag kom hem var Helena redan ombytt och väntade på mig. Det var bara att slänga i sig en macka och byta tröja så stack vi ut och sprang. Det var det väldigt stelt de första 2-3 kilometrarna men sedan lossnad det för både mig och Helena och det flöt fantastiskt bra. Vi sprang inte så fort, runt 5 fart men några små fartökningar lade vi in.

- Vad underbart det är att springa när det går så här lätt, var Helenas kommentar direkt efter vi hade stannat efter 11 kilometer. Kan bara instämma. Bådar gott inför helgen.

Ovido - Quiz & Flashcards