Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Backebo Runners - 8 oktober 2010 19:16

Per:
Det blev ett lunchpass på 13 km idag. Lade in några fartökningar och jag tror passet gick i snitt på 4:34. Var lite sliten i början på veckan med sex pass på tre dagar så torsdagen fick jag vila och trodde att lunchlöpningen skulle gå lätt nu på fredagen men det gjorde den förstås inte. Fast jag var rätt tom på energi när jag stack ut, ni vet; train low, compete high eller hur var det? Tycker jag jämt är hungrig när jag tränar mycket, speciellt på förmiddagarna.


På söndag är det Hässelbyloppet och det blir premiär för mig och Helena. Alltid kul att prova nya lopp. Det är lite frågetecken med formen, känns lite som det kan gå hur som helst. Jag har bara hunnit köra 2 pass med lite högre fart sista månaden och har tränat på ganska mycket i denna vecka för att trolla fram formen igen och om det är smart eller inte vet jag inte, vi får väl se. Men kul ska det bli!

Ovido - Quiz & Flashcards