Alla inlägg den 5 december 2010

Av Backebo Runners - 5 december 2010 21:03

Per:

..är en väldigt spännande bok av min favoritförfattare Håkan Nesser. Han fick göra mig sällskap i lurarna idag efter att jag och Helena skiljts åt efter ca 4 km. Helena vände hemåt och jag fortsatte runt Årstaviken. Det fattades 18 km för att komma upp i tresiffrigt och det är precis vad min tur runt Årstaviken är. Rejält sladdrigt så det gick inte så fort, men rätt behagligt ändå. Det blir ju mjukt i alla fall. Jag tror för övrigt att den här lite större volymen som jag fått in på sistone har böjat ge resultat. Det känns bra i benen och kroppen trots 80 km på fem pass de senaste fyra dagarna. Det är ju kul när det känns så. Man måste komma ihåg att progressivitet är grunden till att förbättra sig, om man inte tänjer på gränserna ibland står man still. Nu lät det där lite präktigt,men jag måste upprepa det för mig själv. Det är så lätt att bara mala på i samma (h)julspår hela tiden och då går utvecklingen inte så fort och det har vi inte tid med. Nu är det full kreta som gäller, häng med!

Skapa flashcards