Alla inlägg den 3 september 2011

Av Backebo Runners - 3 september 2011 16:51

Helena:

Två gånger har jag anmält mig så tidigt till Tjejmilen att jag fått en "jag tränar inför" tröja på köpet. Två gånger har jag fått avstå från just det loppet. Båda gångerna har varit samma år som "inför"-tröjan avsåg... Någon som ser ett samband?


Sedan i torsdags har jag känt av förkylningssymptom som jag på alla sätt försökt häva med både huskurer och ren förnekelse. Inget har hjälp. Så sent som i morse var jag i valet och kvalet hur jag skulle göra, så Per gav mig rådet att ge mig ut på en testrunda och känna efter. Drygt 3 km sprang jag och snittade 4:35/km, helt OK tempo. Men kvittot på mitt hälsotillstånd kom direkt efteråt med skenande puls och febrig eftersvettning så det var bara att kasta in handduken och erkänna sig besegrad. Bittert. Men vuxet. 

Skapa flashcards