Alla inlägg den 12 november 2011

Av Backebo Runners - 12 november 2011 23:55

Per:
Cykling ska ju vara bra för återhämtningen så det passade bra att köra Stockholm Rogaining tillsammans med Jonas idag, sex dar efter maran. Jag hade inte cyklat på Rimfaxen sedan förra året så kartstället var monterat och klart. Jag cyklar alldeles för lite, det är helt klart. Nåja, jag lyckades hitta alla prylar till slut och klockan 12:00 gick starten från Farsta gymnasium och Jonas och jag drog iväg. Vi tog det lite piano idag men lyckades köra fel (läs vilse) tre gånger. En gång efter första kontrollen (en bedrift må jag säga), en gång i mitten ungefär och sedan på väg mot mål lyckades vi komma 180 grader fel på slutet men efter lite kartläsande så kommer vi rätt och kan stämpla imål med drygt sex minuter till godo.


 
Irrfärder runt Farsta


Det här är fjärde gången Jonas och jag kör detta och det är alltid väldigt trevligt. I år blev det mest en social grej där vi passade på att snacka en massa och efter hemkomst blev det en snabb dusch sedan väntade middag samt vätskepåfyllning hemma hos Jonas och Therese. Nu börjar benen kännas bra igen!

Ovido - Quiz & Flashcards