Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Backebo Runners - 6 juni 2012 08:59

Helena:

I samband med årets GöteborgsVarv avgjordes även koncernmästerskapen i halvmarathon. Jag sprang ju fastän jag kanske inte borde ha gjort det men det var ju som sagt inte bara ett vanligt lopp utan mycket mer prestigefyllt än så. Och då ska det mycket till innan man kastar in handduken...


Häromveckan blev sammanställningen av resultatet klar och någon dag senare kom plaketten med internposten. Både Per och jag kom på tredje plats i respektive klass så nu ståtar vi med varsin bronsplakett!



Det går snabbare att springa utan kettleballs...


Per:

Vid nummerlappsutdelningen i Göteborg Energis monter kunde man gissa sin tid och vinna en startplats till nästa år. Jag gissade på 1:19:47 och sprang på 2 sekunder snabbare så häromdagen ringde de och berättade att jag vunnit en startplats till nästa år. Gött, där sparar jag 495:-

Skapa flashcards