Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Backebo Runners - 23 januari 2012 21:38

Per:
Nu kör vi lite rehabträning. Eller snarare Helena gör det och jag sköter musiken och instruktioner. Rätt kul faktiskt, man kanske skulle bli spinninginstuktör. Man liksom kan ta ut sin egen träningsiver på andra. Man blir inte ens svettig, men det blir Helena vill jag lova. Hehe...


 
50% av Backebo rehab

 

Själv körde jag lite försiktigt på löpband på lunchen (häromdagen stod de och delade ut tre veckor gratis träning på ett gym i Kista och jag nappade direkt. Bra timing med tanke på snön och halkan). Det blev totalt 8 km med fyra kilometer långa fartökningar, två i fyra fart och två i 3:45. Och skönt nog så känns det bra i ljumsken, ta i trä. I morgon ska jag träffa min sjukgymnast och få lite styrkeövningar, det blir nog bra. Förra gången jag träffade honom tyckte han jag såg lite svag ut i sätesmuskeln och han trodde det kunde vara orsaken till min ömma ljumske. Vi får se, men det går definitivt åt rätt håll för Backebo Runners nu.

Skapa flashcards