Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Backebo Runners - 23 januari 2011 20:55

Per:
Jag har ju tidigare antytt att träningen inte har gått så väldigt bra på sistone, men den här veckan blev rätt bra till slut. Nästan så jag är nöjd med den. Så här såg det ut:


Måndag: Bodypump

Tisdag: 10 rätt så kuperade km runt Liljeholmsberget

Onsdag: Morgonjogg 8 km

Torsdag: Sprang hem efter jobbet, Kista-Mälarhöjden 19 km. Några fartökningar

Fredag: Bodypump

Lördag morgon: 15 km lugn distans tor Skinnarviksberget

Lördag em: 17 km runt Odensvi

Söndag: 10 km morgonjogg i Köping


Så märkvärdigt var det kanske inte men det blev någon form av träning varje dag. Jag har börjat köra lite bodypump igen. Höll på en period för drygt två år sedan och jag gillar det. Behöver det. Sedan vet jag inte om man blir så mycket snabbare löpare av det, men det ger en känsla av välbefinnande så jag ska försöka köra lite då och då.


  

Vinterskorna, som har blivit pensionerade en gång men är avdammad igen. Går som ett spjut med lite dubb i sig!

Ovido - Quiz & Flashcards